wtorek, 20 września 2016

BABY BOO & NOWE ŻYCIE DECH :)

:) Nadeszła już pora zbiorów moich wymarzonych Baby Boo :) jak ja uwielbiam jesień!!! Na dyńki czekałam cały rok, odkąd to zobaczyłam je na waszych blogach wiedziałam jedno- muszę je mieć :)
A że nie spotkałam ich w żadnym sklepie obiecałam sobie, że w tym roku sama je zasieję :) no i tak wyszło, że i ja je ma :)))) Są cudne  :)


Codziennie chodzę do ogrodu i zawsze wypatrzę jakąś, którą zabieram do domu :) Są takie malutkie, białe, urocze...

 Uwielbiam je :)

Ale żeby nie było tylko o moich małych dyńkach, pokażę Wam jeszcze nad czym pracowaliśmy ostatnio z moim T :)
Przyznam, że skrzynie z desek tak nam się spodobały, że postanowiliśmy coś jeszcze "podziałać" :)
I tym sposobem w naszym salonie zagościła ława :)




Przyznam, że nie spodziewałam się takiego efektu :) Teraz kiedy już stoi kilka dni nie wyobrażam już sobie żadnej innej :) Żałujemy tylko, że tak pózno wpadliśmy na pomysł żeby zrobić coś do domku :)
Uwielbiam te sęki :) i do tego w całym salonie pachnie drewnem :)




"Do kompletu" wykonaliśmy jeszcze dwie półeczki :)






Idealnie pasują do ławy :)
I jeszcze kilka małych, drewnianych domków i od razu zrobiło się przyjemniej :)




Ciekawe jakie pomysły jeszcze "przyjdą" nam do głowy, bo zostało jeszcze dużo starych, niepotrzebnych desek :)

Pozdrawiam cieplutko

35 komentarzy:

  1. Te dynie odkryłam stosunkowo niedawno. Wraz z koleżankami od razu je zamówiłam. Teraz czekam na dostawę. Masz rację są super. Twoje robótki również.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie Baby Boo zauroczyły rok temu. Nigdzie nie mogłam ich kupić, więc już w lutym nasionka czekały u mnie w domu :) Uwielbiam dynie i za rok chyba założę jakąś plantację hehe bo część już zdobi domy moich najbliższych :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Twórczy z Was team :) Aż miło popatrzeć na efekty Waszej pracy :) Najbardziej chyba półki mi się podobają :) Fajnie, że nie są takie równiutkie - zdecydowanie dodaje im to uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak te,nierówne deseczki fajnie wyglądają :)

      Usuń
    2. Bardzo bardzo! :) i zapomniałam dodać, te białe dynie są przeurocze :)

      Usuń
  4. Ja dyń w tym roku mam już troszkę dość, ale za to drewno nigdy mi się nie znudzi :) Kawał dobrej roboty z tym stołem:) Półeczki też świetne, my z mężem szykujemy się do zrobienia półek w sypialni, też będą naturalne ranty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) oj, my do sypialni chyba też przemycimy kilka drewnianych deseczek :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Oj takie surowe krzywe dechy są rozkoszne - mają taki swojski urok :) Świetnie Wam to idzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam taki sielski klimacik a drewniane mebelki idealnie do niego pasują :) Dziękujemy za miłe słowa i serdecznie pozdrawiamy :)

      Usuń
  6. Zazdroszczę Wam tej ławy, tego zapachu drewna :) I dyniek też zazdroszczę :) Nawet nie mam ogródka, żeby sobie posiać. Pozostaje mi zdjęcia oglądać :(
    Ale dobre i to.
    Tylko patrzeć, jak wykorzystacie wszystkie deski - pomysły same przyjdą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękujemy :) deseczki powoli się kończą, ale widziałam, że u mojej mamy jest całkiem spora sterta:-)
      Pozdrawiamy

      Usuń
  7. Te dynie... po prostu rewelacja! *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) są śliczne. Już ususzyłam pestki i w przyszłym roku zamierzam je wykorzystać :)

      Usuń
  8. Dynie cudne, ja niestety muszę kupować miniaturowe i malować jak chcę mieć białe. Dechy piękne same w sobie.
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domki też super, sama o takich myślę ...

      Usuń
    2. Domki też super, sama o takich myślę ...

      Usuń
    3. Szkoda, że w sklepach nie można ich dostać...
      Domki łatwo się robi i jaki jest efekt ;) Pozdrawiam cieplutko!!!

      Usuń
  9. Dynie cudne, ja niestety muszę kupować miniaturowe i malować jak chcę mieć białe. Dechy piękne same w sobie.
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna ława, półki ścienne też mi się podobają:) Myślałam o takim rozwiązaniu, tylko z metalową podstawą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne prace! Macie świetny komplecik z drewna i najważniejsze, że hand made :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) takie własnoręczne prace ieszą najbardziej :)
      Pozdrawiamy

      Usuń
  12. I już Wam zazdoszczę tej ławy, jest piękna;) Gratuluję zapału

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) oj zapał jest tylko czasu troszkę brakuje :) no i teraz pogody bo u nas na pomorzu strasznie wieje :(
      Pozdrawiam cieplutko!!!

      Usuń
  13. Podoba mi się absolutnie wszystko :). Szczególnie do gustu przypadły mi półeczki - są idealne, dzięki naturalnym krzywiznom desek i metalowym elementom mają niezwykły charakter i idealnie komponują się z domkami i dyńkami. P.S. Piękna podłoga :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa!!! Uwielbiamy takie naturalne dekoracje :)
      Pozdrawiam cieplutko!!!

      Usuń
  14. To wygląda bardzo pięknie... :))) stare deski a tyle uroku :)))
    Pozdrawiam ciepło:) Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, mają takie deseczki urok :) Cieszymy się, że nasza praca nie poszła na marne i również pozdrawiamy :)

      Usuń
  15. Piękne te dechy :)
    Nadają świetny klimat.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Za dużo pieknych rzeczy jak dla mnie na raz ♥ :D
    Sweterkowe dynie, drewniane domki i cudna metamorfoza komody, ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne drewniane twory! Nadają ciepła i przytulności w domu, pomimo, że są surowe :) A białe dynie są extra!

    OdpowiedzUsuń