środa, 29 kwietnia 2015

ROLETY Z BAWEŁNY.



Od pewnego czasu podobały mi się firanki z bawełny... Nadawały wnętrzu klimat. Z racji tego, że mam duże okna i brak pomysłu na ich ozdobienie, spróbowałam uszyć bawełniane rolety...
Wystarczy zrobić tunel na karnisz, zszyć 2 kawałki materiału i w miejscu łączenia obu materiałów wszyć koronkę :-). Pierwszy panel powstał z myślą o oknie w korytarzyku. Długie firanki nie wchodziły w grę, gdyż okno jest od strony północnej i jest tam przeważnie ciemno...



 
Druga zasłonka zawisła w kuchni. Jest troszkę inna i wykonana z bawełny w biało-szarą krateczkę.
 Do kompletu powstała zazdrostka na okno tarasowe w salonie:
 

 
 
I jeszcze moja ostatnia zdobycz!!! Na giełdzie kupiłam ok 24 szt. ręcznie robionych, szydełkowych, miniaturowych serwetek. Są śliczne! I kosztowały całe... 5 zł!!!!!!!!!
 
 
 
 
Trzy już znalazły swoje miejsce :)
 
 
 
 
 
 
 
Reszta poczeka.....
 

 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 komentarze:

  1. Śliczne rolety :) ja również planuje sama szyć zasłonki do nowego domu. W obecnym M mamy kilka moich tworów ale tu mam zdecydowanie mniej okien ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. MY HOME, MY HAVEN8 września 2015 14:27

    Dziękuję za miłe słowa :-) Gorąco zachęcam do samodzielnego szycia zasłonek i nie tylko!!! Potrzebne są tylko chęci :-) w internecie jest tyle inspiracji!!! Nie mam zbyt dużego doświadczenia w szyciu, ale sam fakt, że uszyłam sama coś co zdobi mój dom jest dla mnie satyfakcjonujący. I do tego tanim kosztem :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń